Test Gimnazjalny 2011 - Część językowa - Język Angielski, Gimnazjum - Sprawdziany, Gimnazjum - Testy i ...

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Centralna Komisja Egzaminacyjna
Arkusz zawiera informacje prawnie chronione do momentu rozpoczęcia egzaminu.
UZUPEŁNIA ZESPÓŁ
NADZORUJĄCY
WPISUJE UCZEŃ
miejsce
na naklejkę
z kodem
KOD UCZNIA
PESEL
dysleksja
EGZAMIN
W KLASIE TRZECIEJ GIMNAZJUM
Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
KWIECIEŃ 2011
Instrukcja dla ucznia
1.
Sprawdź, czy zestaw egzaminacyjny zawiera 11 stron (zadania 1–13).
Ewentualny brak stron lub inne usterki zgłoś nauczycielowi.
2.
Na tej stronie i na karcie odpowiedzi wpisz swój kod i numer PESEL.
3.
Czytaj uważnie wszystkie teksty i zadania.
Czas pracy:
90 minut
4.
Słuchaj uważnie tekstów do zadań 1−4, które zostaną odtworzone
z płyty CD.
5.
Rozwiązania zapisuj długopisem lub piórem z czarnym
tuszem/atramentem. Nie używaj korektora.
6.
W niektórych zadaniach podanych jest kilka odpowiedzi
do wyboru, np. od A do F. Odpowiada im następujący układ
na karcie odpowiedzi:
 
Liczba punktów
do uzyskania: 50
Wybierz tylko
jedną
odpowiedź i zamaluj kratkę z odpowiadającą jej
literą, np. gdy wybrałeś odpowiedź E:
7.
Staraj się nie popełnić błędów przy zaznaczaniu odpowiedzi,
ale jeśli się pomylisz,
błędne zaznaczenie otocz kółkiem
i
zamaluj inną odpowiedź
.
Powodzenia!
GA-1-112
Zadanie 1. (0–4)
Usłyszysz dwukrotnie cztery teksty. Na podstawie informacji zawartych w nagraniu
w zadaniach 1.1.–1.4. z podanych odpowiedzi wybierz właściwą. Zakreśl literę A, B lub C.
1.1. The girl is talking about her
A.
work as a film star.
B.
childhood in Hollywood.
C.
plans for the future.
1.2. Which shop are the speakers in?
A.
B.
C.
1.3. Where will Emma find the car keys?
A.
B.
C.
1.4. How are the speakers going to travel to Spain?
A.
B.
C.
PRZENIEŚ ROZWIĄZANIA NA KARTĘ ODPOWIEDZI!
Strona 2 z 11
Zadanie 2. (0–3)
Usłyszysz dwukrotnie rozmowę pomiędzy nauczycielami. Zaznacz w tabeli znakiem X,
które ze zdań 2.1.–2.3. są zgodne z treścią nagrania (T – True), a które nie (F
– False).
T
F
2.1.
The accident happened inside the school building.
2.2.
A student broke his arm.
2.3.
One of the students called an ambulance.
PRZENIEŚ ROZWIĄZANIA NA KARTĘ ODPOWIEDZI!
Zadanie 3. (0–3)
Usłyszysz dwukrotnie trzy wypowiedzi na temat Internetu. Na podstawie informacji
zawartych w nagraniu dopasuj do każdej wypowiedzi 3.1.–3.3. odpowiadające jej zdanie
A–D. Wpisz rozwiązania do tabeli.
Uwaga!
Jedno zdanie zostało podane dodatkowo i nie pasuje do żadnej wypowiedzi.
This speaker
A.
believes that using the Internet is a waste of time.
B.
is happy to talk with friends without leaving home.
C.
meets people less often now than in the past.
D.
thinks that the
Internet helps to save time.
3.1.
3.2.
3.3.
PRZENIEŚ ROZWIĄZANIA NA KARTĘ ODPOWIEDZI!
Zadanie 4. (0–4)
Usłyszysz dwukrotnie cztery wypowiedzi 4.1.–4.4. Dla każdej z nich wybierz właściwą
reakcję. Zakreśl literę A, B lub C.
4.1.
A.
They’re 12 pounds each.
B.
There are 12 tickets.
C.
12 tickets, please.
4.2.
A.
Yes, I’ll take your order.
B.
Yes, I’ll wait, no problem.
C.
Yes, I’ll have chicken with rice.
4.3.
A.
Chemistry? Yes, I like it a lot.
B.
It’s just round the corner.
C.
I don’t have time to look after it.
4.4.
A.
Yes, I do. I love reading books.
B.
Yes, I’ve just started reading a book.
C.
No, actually, I haven’t got your book.
PRZENIEŚ ROZWIĄZANIA NA KARTĘ ODPOWIEDZI!
Strona 3 z 11
Zadanie 5. (0–4)
Do każdego pytania 5.1.–5.4. dobierz właściwą reakcję A–E. Wpisz rozwiązania do tabeli.
Uwaga!
Jedna reakcja została podana dodatkowo i nie pasuje do żadnego pytania.
5.1.
How old is your brother?
5.2.
What’s your brother like?
5.3.
Where’s your brother at the moment?
5.4.
What does your brother do?
A.
He’s at the swimming pool.
B.
He has some older friends.
C.
Rather shy but friendly.
D.
He’s a swimming instructor.
E.
One year younger than me.
PRZENIEŚ ROZWIĄZANIA NA KARTĘ ODPOWIEDZI!
Zadanie 6. (0–4)
Dla każdej z opisanych sytuacji 6.1.–6.4. wybierz właściwą reakcję. Zakreśl literę A, B lub C.
6.1. Znajomi dziękują Ci za pomoc. Co im odpowiesz?
A.
You’re welcome.
B.
Well done!
C.
Thanks for helping.
6.2. Kolega proponuje wspólne wyjście do kina. Co odpowiesz?
A.
I’m sorry you can’t come.
B.
You could come with me.
C.
I’d love to, but I’m busy.
6.3. Jak wyjaśnisz nauczycielowi, dlaczego nie odrobiłeś/aś pracy domowej?
A.
I haven’t forgotten about my homework.
B.
I didn’t know how to do my homework.
C.
I won’t have time to do my homework.
6.4. Jesteś w sklepie. Jak zapytasz o możliwość przymierzenia spodni?
A.
Should I put them on?
B.
Could I bring them up?
C.
Can I try them on?
PRZENIEŚ ROZWIĄZANIA NA KARTĘ ODPOWIEDZI!
Strona 4 z 11
Zadanie 7. (0–4)
Przeczytaj tekst. Wybierz właściwe, poprawne pod względem gramatycznym
i leksykalnym, uzupełnienie luk 7.1.–7.4. Zakreśl literę A, B lub C.
Hi Cindy,
I hope you’re all right. As you know, I’m on holiday in Greece. We
7.1.
____ last Friday. It’s
so fantastic here. It’s really sunny and it’s much
7.2.
____ than in Poland. We’re
7.3.
____
at a lovely hotel by the sea. It is a relaxing holiday, but we don’t want to spend all the time
on the beach. Tomorrow we are going to visit Athens and
7.4.
____ some sightseeing.
Well, I’ve got to finish now. I’ll write again soon.
Kasia
7.1. A.
are arriving
B.
have arrived
C.
arrived
7.2. A.
hot
B.
hotter
C.
hottest
7.3. A.
staying
B.
stopping
C.
visiting
7.4. A.
watch
B.
do
C.
walk
PRZENIEŚ ROZWIĄZANIA NA KARTĘ ODPOWIEDZI!
Strona 5 z 11
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mariusz147.htw.pl
  •