Telewizja-n-Regulamin-swiadczenia-uslug-obowiazujacy-od-10-4-2011, Telewizja Satelitarna, 2 Platformy ...

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
Rozdział I.
Postanowienia ogólne
wynikające z nieprawidłowego działania urządzeń nadawczych
ITI Neovision lub dostawców programów, które uniemożliwia ko-
rzystanie z usług świadczonych przez ITI Neovision;
6)
Cennik
– zestawienie Opłat, produktów i usług świadczonych
przez ITI Neovision, dostępne w Biurze Obsługi Klienta, na stronie
internetowej www.n.pl, w punktach sprzedaży ITI Neovision lub
u Autoryzowanego Przedstawiciela;
7)
Cenniki Promocyjne
– zestawienia Opłat, produktów i usług
świadczonych przez ITI Neovision na zasadach promocyjnych,
dostępne w Biurze Obsługi Klienta, na stronie internetowej
www.n.pl, w punktach sprzedaży ITI Neovision lub u Autoryzowa-
nego Przedstawiciela;
8)
Dekoder
– urządzenie dekodujące wraz z wyposażeniem (prze-
wody, pilot, zasilacz);
9)
Dokument Płatniczy
– dokument inansowy wystawiony przez
ITI Neovision zobowiązujący Abonenta do uiszczenia określonych
w nim kwot na rzecz ITI Neovision, w szczególności faktura VAT,
dokument sprzedaży, nota obciążeniowa, nota odsetkowa;
10)
Hasło Cyfrowe
– określony w Umowie lub ustalony przez Abo-
nenta oraz zaakceptowany przez ITI Neovision kod składający się
z 4 znaków numerycznych, służący do Aktywacji, identyikacji oraz
weryikacji Abonenta w kontaktach z ITI Neovision;
11)
Hasło Literowe
– określony w Umowie lub ustalony przez Abo-
nenta oraz zaakceptowany przez ITI Neovision kod składający się
ze znaków literowych, służący do Aktywacji, identyikacji oraz we-
ryikacji Abonenta w kontaktach z ITI Neovision;
12)
Instalacja
– zestawienie Sprzętu w sposób umożliwiający odbiór
usług świadczonych przez ITI Neovision, w tym Zestawu anteno-
wego, w miejscu wskazanym przez Abonenta;
13)
Karta dekodująca
– elektroniczna karta, która po jej należytym
umieszczeniu w Dekoderze oraz Aktywacji umożliwia korzystanie
z usług ITI Neovision;
ITI Neovision spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej:
ITI Neovision), z siedzibą w Warszawie, wpisana do rejestru przedsię-
biorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS 0000191377, NIP: 521-00-82-774, Regon: 010175861, udostępnia
Abonentom kodowane programy telewizyjne i radiowe oraz inne usłu-
gi, szczegółowo określone w Umowie o świadczenie usług (dalej: Umo-
wa), niniejszym Regulaminie Świadczenia Usług (dalej: Regulamin),
Warunkach Promocji, Szczegółowych Warunkach, Cenniku, Cennikach
Promocyjnych.
Rozdział II.
Deinicje
Ilekroć w Regulaminie użyto podanych dalej wyrazów lub zwrotów
należy je rozumieć w podanym poniżej znaczeniu:
1)
Abonament
– opłata za możliwość korzystania przez Abonenta
z usług ITI Neovision wymienionych w Cenniku, Cennikach Pro-
mocyjnych, Regulaminie, Umowie, Szczegółowych Warunkach,
Warunkach Promocji oraz z udostępnionego Sprzętu;
2)
Abonent
– osoba izyczna, osoba prawna lub jednostka organi-
zacyjna nieposiadająca osobowości prawnej utworzona zgodnie
z przepisami prawa, która zawarła Umowę z ITI Neovision;
3)
Aktywacja
– uruchomienie sygnału umożliwiające odbiór usług
świadczonych przez ITI Neovision;
4)
Autoryzowany Przedstawiciel
– podmiot upoważniony przez
ITI Neovision do zawarcia Umowy z Klientem/Abonentem oraz
do obsługi Abonenta;
5)
Awaria
– nieplanowane przez ITI Neovision i obejmujące swym
zasięgiem znaczną część sieci zdarzenie, polegające na braku
sygnału lub istotnym pogorszeniu odbioru usług ITI Neovision,
Centrum Sprzedaży:
801 0 55555, z tel. kom. 12 291 55 55,
fax. 12 291 55 50 (opłata według cennika operatorów), www.n.pl
Centrum Abonenta:
801 05 55 05, z tel. kom. 12 294 78 00,
Internetowe Centrum Abonenta ICA:
ica.n.pl
 14)
Kaucja
– określona w Umowie kwota środków pieniężnych wnie-
siona przez Klienta/Abonenta tytułem zabezpieczenia należności
Abonenta w stosunku do ITI Neovision;
15)
Klient
– osoba izyczna, osoba prawna lub jednostka organiza-
cyjna nieposiadająca osobowości prawnej, utworzona zgodnie
z przepisami prawa, która jest zainteresowana świadczeniem na jej
rzecz usług przez ITI Neovision;
16)
Okres gwarantowanego korzystania
– okres obowiązkowe-
go korzystania przez Abonenta z usług świadczonych przez
ITI Neovision na rzecz Abonenta,
17)
Odbiornik
– urządzenie wykorzystywane przez Abonenta do
wyświetlania/odbioru usług świadczonych przez ITI Neovision;
18)
Okres rozliczeniowy
– okres, za który dokonywane są rozliczenia
Opłat, rozpoczynający się i kończący w dniach wskazanych przez
ITI Neovision w Dokumencie Płatniczym lub w przypadku braku
takiego wskazania, w Regulaminie, Umowie, Warunkach Promocji
lub Szczegółowych Warunkach;
19)
Opcja Dodatkowa
– grupa programów/usług określonych w Cen-
niku, Cennikach Promocyjnych, do korzystania, z której niezbęd-
ne jest korzystanie przez Abonenta z Pakietów płatnych w liczbie
określonej w Umowie, Cenniku, Cennikach Promocyjnych, Warun-
kach Promocji bądź Szczegółowych Warunkach;
20)
Opłata/Opłaty
– wszelkie płatności uiszczane przez Abonenta na
rzecz ITI Neovision z tytułu świadczonych przez ITI Neovision usług
wynikające z Umowy, Cennika, Cenników Promocyjnych, Szczegó-
łowych Warunków, Warunków Promocji, w szczególności Opłata
Aktywacyjna, Abonament, kary;
21)
Opłata Aktywacyjna
– jednorazowa płatność, której wysokość
określona jest w Cenniku, Cennikach Promocyjnych, uiszczana przez
Abonenta przy zawieraniu Umowy, mająca charakter bezzwrotny
z wyjątkiem przypadków opisanych wprost w Regulaminie, w któ-
rych ITI Neovision zwraca Opłatę Aktywacyjną;
22)
Pakiet
– grupa programów telewizyjnych/ usług, określonych
w Szczegółowych Warunkach, Warunkach Promocji, Cenniku, Cen-
nikach Promocyjnych;
23)
Sprzęt
– Dekoder, Karta dekodująca, Zestaw antenowy, bądź inne
urządzenie wykorzystywane do dekodowania sygnału umożliwia-
jące korzystanie z usług ITI Neovision;
24)
Szczegółowe Warunki
– zasady korzystania z usług świadczo-
nych przez ITI Neovision, ustalonew przypadkach, gdy specyika-
cja usługi wymaga odrębnego, szczegółowego uregulowania;
25)
Usługi Dodatkowe
– usługi świadczone przez ITI Neovision z wy-
korzystaniem łączy internetowych bądź techniki satelitarnej, łącz-
nie lub w związku z nadawaniem/rozprowadzaniem programów
telewizyjnych i radiowych;
26)
Usterka
– defekt zaistniały w Sprzęcie niebędący Awarią;
27)
Warunki Promocji
– zasady promocyjnego świadczenia usług
przez ITI Neovision;
28)
Zestaw antenowy
– urządzenie techniczne składające się z ante-
ny, konwertera, współpracujące z Dekoderem i umożliwiające od-
biór usług świadczonych przez ITI Neovision.
Rozdział III.
Zawarcie Umowy
1.
Umowa zawierana jest przez Autoryzowanego Przedstawiciela,
punkt sprzedaży ITI Neovision, bądź przez należycie umocowa-
nych przedstawicieli ITI Neovision.
2.
Umowę może zawrzeć:
1) osoba pełnoletnia, która udokumentuje swoją tożsamość do-
wodem osobistym, paszportem, prawem jazdy lub innymi od-
powiednimi co do treści dokumentami, zgodnie z wymagania-
mi ITI Neovision; ITI Neovision zastrzega sobie prawo żądania
dwóch dokumentów tożsamości niezbędnych do weryikacji
Klienta;
Centrum Sprzedaży:
801 0 55555, z tel. kom. 12 291 55 55,
fax. 12 291 55 50 (opłata według cennika operatorów), www.n.pl
Centrum Abonenta:
801 05 55 05, z tel. kom. 12 294 78 00,
Internetowe Centrum Abonenta ICA:
ica.n.pl
 2) osoba prawna, przedsiębiorca, jednostka organizacyjna niepo-
siadająca osobowości prawnej, utworzona zgodnie z obowiązu-
jącymi przepisami, która przedstawi dokumenty identyikujące
jej status prawny oraz umocowanie osób ją reprezentujących,
zgodnie z wymaganiami ITI Neovision.
Umowy, Abonent zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić
o tym ITI Neovision i potwierdzić tę zmianę odpowiednimi doku-
mentami.
6. Abonent zobowiązuje się korzystać z usług świadczonych przez
ITI Neovision jedynie do prywatnego użytku w zakresie okre-
ślonym Umową, Regulaminem, Szczegółowymi Warunkami,
Warunkami Promocji. Abonent nie jest uprawiony do wykorzysty-
wania usług świadczonych przez ITI Neovision dla celów prowa-
dzenia działalności gospodarczej czy jakichkolwiek innych działań
komercyjnych.
7. Hasło Cyfrowe i Hasło Literowe objęte są tajemnicą, z zastrzeże-
niem sytuacji, w których jego ujawnienie wynika z powszechnie
obowiązujących przepisów prawa. Abonent jest wyłącznie odpo-
wiedzialny za udostępnienie przez siebie Hasła Cyfrowego lub Ha-
sła Literowego osobom trzecim. W przypadku nieokreślenia Hasła
Cyfrowego lub Hasła Literowego w Umowie, wszelkie zmiany do-
tyczące Umowy i świadczonych usług muszą być dokonywane na
podstawie pisemnego wniosku podpisanego przez Abonenta.
8. Umowa może być zawarta na czas określony w Umowie, Szczegó-
łowych Warunkach, Warunkach Promocji.
9. Umowa na czas oznaczony może przekształcić się w Umowę na
czas nieoznaczony na warunkach określonych w ust. 10 niniejsze-
go Rozdziału.
10. Umowę zawartą na czas oznaczony uważa się za przedłużoną na
czas nieoznaczony, chyba że Abonent na 30 dni przed upływem
okresu, na jaki została zawarta, zawiadomi pisemnie ITI Neovision
o rezygnacji z korzystania z usług ITI Neovision. W przypadku re-
zygnacji przez Abonenta z usług ITI Neovision w trybie opisanym
w zdaniu poprzedzającym, Umowa ulega rozwiązaniu z ostatnim
dniem Okresu rozliczeniowego, w którym przypada koniec okresu
oznaczonego Umowy.
11. W momencie zawarcia Umowy, Abonent jest zobowiązany do
3.
ITI Neovision zastrzega sobie prawo zażądania od Klienta urzę-
dowego poświadczenia dokumentów wymienionych w ust. 2
niniejszego Rozdziału, uzależniając od tego zawarcie Umowy, w
szczególności, gdy dokumenty te są uszkodzone, uniemożliwiają
potwierdzenie danych lub też budzą wątpliwości co do ich auten-
tyczności lub kompletności.
4.
ITI Neovision zastrzega sobie prawo uzależnienia zawarcia Umo-
wy od dostarczenia dokumentów potwierdzających możliwość
wypełnienia przez Klienta zobowiązań inansowych względem
ITI Neovision wynikających z Umowy lub uzależnienia zawarcie
Umowy od wniesienia przez Klienta Kaucji, w szczególności w sto-
sunku do osób:
1) które przy zawieraniu Umowy posługują się dokumentami
uszkodzonymi lub budzącymi wątpliwości co do ich autentycz-
ności lub kompletności;
2) które zalegały lub nadal zalegają z płatnościami w stosunku do
ITI Neovision z tytułu jakiejkolwiek usługi świadczonej na ich
rzecz przez ITI Neovision;
3) z którymi ITI Neovision rozwiązała inną Umowę, w związku
z naruszeniem jej postanowień bądź postanowień Regulaminu,
Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji lub powszech-
nie obowiązujących przepisów prawa;
4) co do których ITI Neovision dokonała negatywnej oceny wiary-
godności płatniczej.
5.
W przypadku zmiany miejsca zameldowania lub siedziby, adresu
do korespondencji, nazwy (irmy) lub nazwiska, a także doku-
mentów potwierdzających tożsamość okazanych przy zawarciu
Centrum Sprzedaży:
801 0 55555, z tel. kom. 12 291 55 55,
fax. 12 291 55 50 (opłata według cennika operatorów), www.n.pl
Centrum Abonenta:
801 05 55 05, z tel. kom. 12 294 78 00,
Internetowe Centrum Abonenta ICA:
ica.n.pl
 uiszczenia Opłaty Aktywacyjnej, z zastrzeżeniem odrębnych po-
stanowień Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji.
nie stanowi zmiany Umowy.
3.
Niektóre programy dostarczane są przez nadawców niezależnych
od ITI Neovision (programy powszechnie dostępne, ang. Free to
Air). ITI Neovision zapewnia Abonentowi dostęp do poszczegól-
nych programów, o ile dostępność do nich nie jest ograniczona
z przyczyn, na które ITI Neovision nie ma wpływu.
Rozdział IV.
Warunki świadczenia usług przez ITI Neovision
1.
ITI Neovision rozpocznie świadczenie usług po uprzednim za-
warciu Umowy z Abonentem oraz po uiszczeniu przez Abonenta
Opłat wskazanych w Cenniku, Cennikach Promocyjnych (w szcze-
gólności Opłaty Aktywacyjnej).
4.
ITI Neovision nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę udo-
stępnianych programów innych nadawców, w tym w szczególno-
ści za programy powszechnie dostępne (ang. Free to Air).
2.
Aktywacja usług nastąpi w terminie do 24 godzin od dnia zawarcia
Umowy, chyba że ITI Neovision dokona wcześniejszej Aktywacji
usług na wniosek Abonenta.
5.
ITI Neovision nie ponosi odpowiedzialności za nienależytą jakość
Usług Dodatkowych świadczonych przez ITI Neovision z wykorzy-
staniem łączy internetowych spowodowaną przyczynami leżący-
mi po stronie Abonenta bądź dostawcy usług internetowych.
3.
ITI Neovision uprawniona jest do rozszerzania zakresu świadczo-
nych usług w miarę powstawania nowych możliwości technicz-
nych.
6.
ITI Neovision nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo
wykonaną Instalację Sprzętu oraz za niedostateczną jakość lub
brak odbioru spowodowane posiadanym przez Abonenta Odbior-
nikiem niedostosowanym do jakości usług świadczonych przez
ITI Neovision.
4.
ITI Neovision zastrzega sobie prawo do wprowadzania Szczegóło-
wych Warunków, Warunków Promocji, Cenników Promocyjnych.
5.
ITI Neovision zastrzega sobie prawo do przerw w świadczeniu
usług lub pogorszenia ich jakości z powodu konserwacji technicz-
nej sieci ITI Neovision, Awarii lub wydania decyzji uprawnionych
organów administracji.
7.
ITI Neovision zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmiany
liczby i rodzaju programów wchodzących w skład Pakietu, Opcji
Dodatkowej z ważnych przyczyn prawnych, ekonomicznych, tech-
nicznych lub organizacyjnych, niezależnych od ITI Neovision. Za
ważne przyczyny, uznaje się w szczególności: utratę uprawnień
do rozprowadzania, nadawania programu przez ITI Neovision,
zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę sateli-
ty, niski poziom oglądalności programów, niedostateczną jakość
techniczną programu uniemożliwiającą jego prawidłowe udo-
stępnianie przez ITI Neovision, jak również zobowiązanie do okre-
ślonych działań w związku z decyzją właściwego organu władzy
publicznej lub administracyjnej lub orzeczeniem sądu.
Rozdział V.
Programy
1.
ITI Neovision świadczy usługi udostępniania kodowanych progra-
mów telewizyjnych i radiowych objętych Pakietami, Opcjami Do-
datkowymi oraz inne usługi (w szczególności Usługi Dodatkowe).
2.
W okresach testowych i promocyjnych, Abonentowi mogą zostać
udostępnione, bez Opłaty, dodatkowe nieobjęte Umową kodowa-
ne programy telewizyjne i radiowe. Udostępnienie, jak i wycofanie
takich programów, nie wymaga poinformowania ani uzyskania
zgody Abonenta. Udostępnienie lub wycofanie takich programów
8.
W przypadku zmiany przez ITI Neovision liczby i rodzaju progra-
mów wchodzących w skład Pakietu, Opcji Dodatkowej z przyczyn
Centrum Sprzedaży:
801 0 55555, z tel. kom. 12 291 55 55,
fax. 12 291 55 50 (opłata według cennika operatorów), www.n.pl
Centrum Abonenta:
801 05 55 05, z tel. kom. 12 294 78 00,
Internetowe Centrum Abonenta ICA:
ica.n.pl
 określonych w ust. 7 niniejszego Rozdziału, ITI Neovision poinfor-
muje Abonentów o zakresie zmian z co najmniej 14 - dniowym
wyprzedzeniem. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych
w zdaniu poprzedzającym, Abonentowi przysługuje, w ciągu 14
dni od dokonania zmian, prawo do rozwiązania Umowy bez za-
chowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca,
w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiąza-
niu Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia.
Pakietu/Pakietów nie później niż w terminie 24 godzin od momen-
tu złożenia zamówienia.
4.
Zapisy ust. 1-3 niniejszego Rozdziału mają odpowiednie zastoso-
wanie w przypadku Opcji Dodatkowych.
Rozdział VII.
Opłaty – zasady naliczania, termin i sposoby płatności
1.
Abonent zobowiązany jest regulować Opłaty w terminach określo-
nych przez ITI Neovision, wskazanych na Dokumencie Płatniczym.
W przypadku nieotrzymania Dokumentu Płatniczego, Abonent
jest zobowiązany do poinformowania ITI Neovision o przedmio-
towym fakcie, do końca Okresu rozliczeniowego, którego dotyczy
płatność.
Rozdział VI.
Zmiany Pakietów i Opcji Dodatkowych
1.
Na wniosek Abonenta, ITI Neovision może wyłączyć Pakiet/Pakiety
wybrany/wybrane przez Abonenta, z zastrzeżeniem, iż liczba Pa-
kietów, które po wyłączeniu pozostaną aktywne, będzie zgodna
z zapisami Cennika, Cenników Promocyjnych, Warunków Promocji
bądź Szczegółowych Warunków.
2.
ITI Neovision zastrzega sobie prawo do dostarczania Abonen-
tom Dokumentów Płatniczych w formie zindywidualizowanych
komunikatów przesyłanych na Dekoder i wyświetlanych na Od-
biorniku Abonenta bądź przy wykorzystaniu innych środków
komunikacji udostępnionych przez ITI Neovision. Niezależnie od
powyższego ITI Neovision dodatkowo dostarcza uprawnionym
Abonentom Dokumenty Płatnicze w formie wymaganej po-
wszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2.
Zmiana, o której mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału, może być
dokonana po złożeniu przez Abonenta wniosku o wyłączenie Pa-
kietu/Pakietów telefonicznie pod aktualnym numerem telefonu
Biura Obsługi Klienta ITI Neovision, listownie, faksem, bądź przy
wykorzystaniu innych środków komunikacji udostępnionych przez
ITI Neovision. ITI Neovision wyłączy Pakiet/Pakiety z końcem Okre-
su rozliczeniowego, w którym Abonent złoży wniosek o wyłączenie
Pakietu/Pakietów, z zastrzeżeniem odrębnych postanowień Wa-
runków Promocji, Cenników Promocyjnych bądź Szczegółowych
Warunków.
3.
Za termin dokonania płatności uznaje się dzień wpływu środków
pieniężnych na rachunek bankowy ITI Neovision. Wpłaty Abonen-
tów zostaną przez ITI Neovision zaliczone w pierwszej kolejności
na poczet najstarszych zobowiązań Abonenta wobec ITI Neovision
z zastrzeżeniem, że w pierwszej kolejności będą pokrywane należ-
ności główne.
3.
Abonent, który nie zalega z Opłatami, w każdym czasie może
zamówić Pakiet/Pakiety składając wniosek o włączenie Pakie-
tu/Pakietów telefonicznie pod aktualnym numerem telefonu
Biura Obsługi Klienta ITI Neovision bądź przy wykorzystaniu in-
nych środków komunikacji udostępnionych przez ITI Neovision.
ITI Neovision rozpocznie dostarczanie zamówionego telefonicznie
4.
ITI Neovision naliczać będzie Opłaty z góry, od pierwszego dnia
Okresu rozliczeniowego następującego po dacie zawarcia Umo-
wy, za usługi zamówione przez Abonenta przy zawieraniu Umowy.
5.
ITI Neovision naliczać będzie Opłaty za usługi zamówione przez
Abonenta po zawarciu Umowy:
Centrum Sprzedaży:
801 0 55555, z tel. kom. 12 291 55 55,
fax. 12 291 55 50 (opłata według cennika operatorów), www.n.pl
Centrum Abonenta:
801 05 55 05, z tel. kom. 12 294 78 00,
Internetowe Centrum Abonenta ICA:
ica.n.pl
  [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mariusz147.htw.pl
  •