Techniki sprzedaży, Markieting bezposredni
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Profesjonalne Techniki SprzedażyTypy sprzedażyRozmowa handlowaTelemarketingOferta pisemna2Proces sprzedaży•Poszukiwanie potencjalnych nabywców lub klientów, anastępnie ich kategoryzacja•Rozpoznanie wstępne, a także przygotowanie spotkania•Nawiązanie kontaktu z klientem•Prezentacja oraz zademonstrowanie produktu•Pokonywanie obiekcji i oporów ze strony nabywcy•Sfinalizowanie transakcji•Działania i czynności posprzedażowe.3Kobiety - mężczyźniNa ogół podczas nawiązywania rozmowy (przyciągnięcieuwagi potencjalnego klienta) kobiety przywiązują zwyklewiększą wagę do atmosfery i zanim zechcą odpowiedzieć nakonkretne pytania (wzbudzenie zainteresowania), musząpoczuć się dobrze w towarzystwie sprzedawcy.Mężczyźni są bardziej agresywni, liczą się dla nich konkretnerezultaty. Szybciej odpowiadają na konkretne pytania, za tow mniejszym stopniu angażują się w pierwszy etap rozmowy.Na drugim etapie procesu sprzedaży (wzbudzaniezainteresowania), mężczyźni są zwykle bardziej konkretni,podczas gdy kobiety lubią odpowiadać pytaniem na pytaniei udzielać nieprecyzyjnych odpowiedzi.4Kobiety - mężczyźniPodczas prezentacji mężczyźni najczęściej domagają sięinformacji o wymiernych korzyściach wynikających zestosowania produktu. Interesują ich głównie te cechyi właściwości produktu, które są dla nich pożyteczne iopłacalne.Kobiety również zwracają uwagę na te elementy, jednakchcą się poza tym dowiedzieć, w jaki sposób produkt jestzwiązany z ich obowiązkami.5
[ Pobierz całość w formacie PDF ]